  • 1. Data: 2007-04-11 10:26:21
    Temat: Firma off-shore a dochody z reklam Google
    Od: "Triszjan" <t...@o...pl>

    Wpadłem na pewien pomysł, którym szczególnie powinny zainteresowane być osoby
    posiadające serwisy internetowe i zarabiające na reklamach z Google (lub
    innych). Otóż jak wiadomo od dochodód uzyskanych z reklam na stronie
    internetowej trzeba odprowadzać podatek. Ale przecież można założyć firmę w
    jednym z "rajów podatkowych", gdzie stawka podatku of firm wynosi 0% i
    zarejestrować się w Google właśnie na tą firmę. Aby tego dokonać nie trzeba się
    ruszać z Polski - jest wiele firm pośredniczących zakładających firmy w rajach
    podatkowych. Oczywiście opłaca się to jedynie osobom, które z reklam uzyskują
    minimum 1000 USD miesięcznie, gdyż w przeciwnym razie zysk jest zbyt mały a
    przecież za założenie takiej firmy trzeba zapłacić jednorazowoo koło 2000-3000
    USD. Ale dzięki temu uzyskujemy _legalny_ dochód, od którego _legalnie_ nie
    musimy płacić podatków. Konto bankowe zakładamy w kraju, w którym mamy firmę,
    dostajemy kartę płatniczą i możemy korzystać z całości naszych zarobionych
    pieniędzy.

    Powodzenia.

  • 2. Data: 2007-04-11 10:35:01
    Temat: Re: Firma off-shore a dochody z reklam Google
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 11 Apr 2007 12:26:21 +0200, Triszjan napisał(a):

    > Ale dzięki temu uzyskujemy _legalny_ dochód, od którego _legalnie_ nie
    > musimy płacić podatków.

    To dywidendy z firm off-shore zostały zwolnione w Polsce z podatku? Co to
    się w tym kraju porobiło..... ;)

  • 3. Data: 2007-04-11 10:56:10
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 11-04-2007 o 12:35:01 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisał(a):

    > To dywidendy z firm off-shore zostały zwolnione w Polsce z podatku? Co to
    > się w tym kraju porobiło..... ;)

    Co to się porobiło że dochody nie są zwolnione wogóle :)

  • 4. Data: 2007-04-11 12:14:22
    Od: "Triszjan" <t...@o...pl>

    > To dywidendy z firm off-shore zostały zwolnione w Polsce z podatku? Co to
    > się w tym kraju porobiło..... ;)

    Tak to jest jak się myśli paragrafami a nie mózgiem.

    Dywideny nie są zwolnione oczywiście od podatku w Polsce, ale NIKT NIE KAŻE CI
    TYCH DYWIDEND TUTAJ TRANSFEROWAĆ. Wystarczy, że transferujesz je sobie w raju
    podatkowym (tam gdzie jest zarejestrowana firma) z konta firmy na swoje konto w
    tamtejszym banku a przy pomocy karty bankomatowej TUTAJ (w Polsce) z nich
    korzystasz. Raje podatkowe NIE INFORMUJĄ polskiego fiskusa o dochodach polskich
    obywateli, którzy prowadzą w nich działalność gospodarczą, więc nie ma realnej
    możliwości, żeby fiskus zainteresował się tymi pieniędzmi.

    Ludzie myślcie! To nie boli!

    Triszjan

  • 5. Data: 2007-04-11 12:37:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Triszjan napisał(a):

    > Tak to jest jak się myśli paragrafami a nie mózgiem.

    Zdaje sie że wszyscy tkwili w błędnym przekonaniu że rozmawiamy o tym
    jak uniknąć podatku/zapłacić mniejszy ZGODNIE Z PRAWEM co jest
    podstawowym tematem dyskusji na tej liście, zaraz za "jaki podatek sie
    należy i ile".

    pl.soc.PRAWO.podatki jakbyś nie zauważył

    A Ty jak sie okazuje dajesz rady jak łamać prawo i nie dać się złapać.

    My tu ustawy wertujemy, przerzucamy sie interpretacjami, studiujemy
    mądre pisma, ważymy słowa i przecinki.
    A można przecież ukrywać dochody i wtedy nie ma problemu.

    Och my naiwni... frajerzy po prostu...

    Maddy

    ps. ukrywanie dochodów jest przestępstwem - w którym momencie ukryty
    dochód staje sie lagalny???

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2007-04-11 12:44:11
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Triszjan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > raju
    > podatkowym (tam gdzie jest zarejestrowana firma) z konta firmy na swoje

    Prywatne?
    To już to jest dozwolone bez zgody NBP?

  • 7. Data: 2007-04-11 12:47:04
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 11-04-2007 o 14:37:48 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > ps. ukrywanie dochodów jest przestępstwem - w którym momencie ukryty
    > dochód staje sie lagalny???

    W świetle obecnego prawa ustanowionego nigdy, w świetle prawa naturalnego
    zawsze jest legalny
    jesli został zarobiony uczciwie, natomiast w momencie X+5 lat od końca
    roku <blablabla>
    staje się zdatny do sensownego użytku na terenie RP.

  • 8. Data: 2007-04-11 12:58:31
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 11-04-2007 o 14:44:11 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Prywatne?
    > To już to jest dozwolone bez zgody NBP?

    Prawo jasne, jest jakie jest i trzeba go przestrzegac zeby nie isc do
    ciupy,
    ale czy naprawde uwazasz ze to normalne zeby ktos decydowal za Ciebie
    gdzie chcesz miec konto?

    Tak na marginesie, skoro ludzie są tacy głupi że nie wiedza ze konto na
    kajmanach jest bee i trzeba im
    o tym przypominac przepisami karnymi, nie wiedza ze maja sobie na
    emeryture skladac
    i potrzeba im ZUSu i nie wiedza jeszcze kilku innych rzeczy, to czemu tacy
    głupi ludzie
    są uprawnieni do wybierania władzy :)?

  • 9. Data: 2007-04-11 13:40:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > ciupy,
    > ale czy naprawde uwazasz ze to normalne zeby ktos decydowal za Ciebie

    Nie.
    Najchętniej bym żadnych podatków nie płacił.
    Tylko co to zmienia?

    To jest grupa o tym jak ZGODNIE z prawem podatkowym się zachowywać.
    A Ty już zaproponowałeś dwa jego ewidentne naruszenia.
    Co powiesz jak ktoś skorzysta i zostanie ukarany?
    Przejdzie Ci przez gardło "przepraszam" chociaż?

  • 10. Data: 2007-04-11 14:05:55

    Dnia 11-04-2007 o 15:40:42 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Nie.
    > Najchętniej bym żadnych podatków nie płacił.
    > Tylko co to zmienia?

    Chęć nic nie zmienia, bo chęciami to piekło jest wybrukowane :)

    > A Ty już zaproponowałeś dwa jego ewidentne naruszenia.
    > Co powiesz jak ktoś skorzysta i zostanie ukarany?
    > Przejdzie Ci przez gardło "przepraszam" chociaż?

    Jakbym zaproponował to by mi przeszło, na razie nic nie proponowałem