  • 1. Data: 2004-05-12 14:47:53
    Temat: KPiR i VAT - jak "korzystnie" zaksiegowac?
    Od: "Martin" <p...@g...pl>

    Prowadze dzialalnosc (KPiR, VAT) w dziedzinie oprogramowania komputerowego.

    Przeprowadzilem akcje wysylkowa ofert do potancjalnych klientow. Dokonalem
    nastepujacych zakupow:
    1. plyty CD z nadrukiem
    2. okladki do binodwnicy
    3. koperty
    4. znaczki na poczcie

    Wszystko po kilkaset sztuk.

    Nie wiem co moge odliczyc z VAT i jak wpisac do ksiegi. Z tego co sie
    zorientowalem powinno to sie traktowac jako reklame niepubliczna, a to mnie
    nie urzadza.
    To wszystko jest na osobnych fakturach, wiec moze mozna czesciowo potraktowac
    to inaczej (materialy biurowe itp.).

    Bede wdzieczny za sugestie. Dopiero rozpoczynam dzialalonosc i nie chcialbym
    z czyms podpasc US.

    Pozdrawiam
    Martin