  • 1. Data: 2004-05-12 14:48:42
    Temat: odliczenie VATu w po starem?
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    kupiłem samochód ciezarowy - tak jest na fakturze - to jest Peugeot 206
    dwumiejscowy - f-ra vat, zakup w kweitniu, rejestracja w kwietniu - czy
    musze miec swiadectwo homologacji ze ciezarowy czy nie, żeby odliczyć VAT?

    pozdrawiam
    Mariusz M.

  • 2. Data: 2004-05-13 05:52:31
    Temat: Re: odliczenie VATu w po starem?
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "mm0101" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musze miec swiadectwo homologacji ze ciezarowy czy nie, żeby odliczyć VAT?

    Homologacja obowiązywała tak samo przed 01.05.2004, więc do odliczenia vat
    jest potrzebna.
    Jeżeli sprzedawca nie jest w stanie ci jej przekazać, z całą pewnością musi
    być również w wydziale komunikacji - wniosek, kilka złotych opłaty skarbowej
    i wydział wydaje odpis homologacji.

    Pozdrawiam
    lukasz kaliński

  • 3. Data: 2004-05-13 12:24:30
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    musi
    > być również w wydziale komunikacji - wniosek, kilka złotych opłaty

    A czy do busa lub innego auta typowo ciezarowego - tez trzeba miec te
    homolagacje
    jak sie kupuje auto uzywane?

    Mariusz M