  • Data: 2014-02-26 16:16:46
    Temat: KPiR i koszty paliwa od auta osobowego
    Od: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Czy koszt paliwa do auta osobowego bedacego srodkiem trwalym w 2014 dalej
    ksiegujemy w KPiR w kwocie brutto?

    2. Czy koszty eksploatacji takiego auta (np. przeglad techniczny) tez
    ksiegujemy w kwocie brutto?

    3. Czy dobrze rozumiem, ze VATu nie moge odliczyc (zarowno w sytuacji 1 jak
    i 2)? Samochod ten jest uzytkowany do celow firmowych i prywatnych.

    Przepraszam za lamerskie pytanie i brak polskich czcionek, ale o ile o VAT
    cos niecos mi sie udalo znalezc, choc nie za wiele i pewnosci nie mam, to o
    KPiR juz nie.

    Dzieki za informacje!

    pozdrawiam
    Bartosz Zoltak