  • 1. Data: 2005-03-22 12:09:37
    Temat: KRUS za II i III kwartał 2004
    Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl>

    Zapłaciłem go w podwojonejk wysokości (miałem gospodarstwo i prowadziłem DG
    PRZED wejściem w życie ustawy). Czytałem gdzieś, że krus nieprawidłowo kazał
    takim osobom płacić podwojoną opłatę

    Czy jedyna szansa jest sąd, czy gdzieś sa jakieś wytyczne ministerstwa
    jakigoś o zwrocie?

    Marek

  • 2. Data: 2005-03-22 20:52:42
    Temat: Re: KRUS za II i III kwartał 2004
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:d1p26a$10jo$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    kazał
    > takim osobom płacić podwojoną opłatę
    >
    > Czy jedyna szansa jest sąd, czy gdzieś sa jakieś wytyczne ministerstwa

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33206,25077
    68.html

  • 3. Data: 2005-03-23 10:14:57
    Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl>

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33206,25077
    68.html

    Wiem o tym wyroku. Pytałem się, czy jedynym sposobem na wywalczenie tych
    pieniędzy jest sąd

    Marek