  • 1. Data: 2009-06-21 10:55:18
    Temat: KŚT Drukarki fiskalnej
    Od: "Adam.O" <s...@n...pl>

    Witam.
    Mam zamiar dodać drukarkę fiskalną do ewidencji środków trwałych. Szukam
    numeru KŚT i wychodzi mi 669. Czy tak jest prawidłowo?
    Drukarka kosztowała 2049 netto. Czy muszę ją koniecznie ujmować jako ŚT?
    Proszę doświadczonych o poradę jak najlepiej to ugryźć.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-06-27 07:28:03
    Temat: Re: KŚT Drukarki fiskalnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Jun 2009, Adam.O wrote:

    > Drukarka kosztowała 2049 netto. Czy muszę ją koniecznie ujmować jako ŚT?

    Skoro kryterium kwotowe obowiązku zaliczenia w ST ma wartość 3500 zł,
    to gdzie pytanie? ;)
    Wyjdzie wtedy (niestety) "rzecz" ponad 1500 zł... (EW)

    pzdr, Gotfryd