  • 1. Data: 2009-06-21 13:58:08
    Temat: Zwrot nadplaty podatku za 2008
    Od: <b...@i...pl>

    Witam. Pita za 2008 zlozylem w koncu stycznia.
    W polowie maja zmienilem konto bankowe i zlozylem odpowiednie zawiadomienie.
    Czy zmiana konta jest traktowana jako korekta ?
    Do dzis nie otrzymalem zwrotu nadplaty podatku. Upominac sie ?

  • 2. Data: 2009-06-21 14:29:35
    Temat: Re: Zwrot nadplaty podatku za 2008
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@i...pl wrote:
    > Witam. Pita za 2008 zlozylem w koncu stycznia.
    > W polowie maja zmienilem konto bankowe i zlozylem odpowiednie zawiadomienie.

    NIP-3 ?

    > Czy zmiana konta jest traktowana jako korekta ?

    Korekta czego? pitu? Nie. Przecież tam nie ma rubryki na rachunek, wiec
    nie bylo czego korygować.

    > Do dzis nie otrzymalem zwrotu nadplaty podatku. Upominac sie ?

    Możesz.
    Trochę to jeszcze za wcześnie, ale jak składałeś w styczniu to mogli się
    z tym uporać.
    W maju to oni byli zabici przetwarzaniem innych pitów i twój nip-3 na
    pewno jeszcze nie był wklepany do komputera.
    Pojderzewam, że jak poszło to na stare konto, albo pocztą na adres
    zameldowania.

  • 3. Data: 2009-06-21 17:55:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 21 czerwiec 2009 16:29
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h1lg4g$ctq$1@inews.gazeta.pl>):

    > Trochę to jeszcze za wcześnie, ale jak składałeś w styczniu to mogli się
    > z tym uporać.

    My składali w kwietniu i zwrot przyszedł w piątek.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-06-22 08:11:10
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    witek pisze:

    > Możesz.
    > Trochę to jeszcze za wcześnie, ale jak składałeś w styczniu to mogli się
    > z tym uporać.

    Dwa miesiąca opóźnienia i za wcześnie?!

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 5. Data: 2009-06-22 08:30:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    \n wrote:

    > Dwa miesiąca opóźnienia i za wcześnie?!

    Może raczej zadaj sobie pytanie, czy znajdziesz gdzieś lokatę lepiej
    oprocentowaną niż odsetki z US? ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2009-06-22 09:03:44
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Piotrek pisze:

    > Może raczej zadaj sobie pytanie, czy znajdziesz gdzieś lokatę lepiej
    > oprocentowaną niż odsetki z US? ;-)

    Pod warunkiem, że zwrot nie błądzi gdzieś po bankach albo nie leży na
    poczcie...

  • 7. Data: 2009-06-22 12:35:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@m...xy napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Pod warunkiem, że zwrot nie błądzi gdzieś po bankach albo nie leży na
    > poczcie...

    coz go to interesuje, skoro powiadomił Us o numerze konta?

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 8. Data: 2009-06-22 12:47:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    Budzik pisze:

    > coz go to interesuje, skoro powiadomił Us o numerze konta?

    PIT złożył w styczniu, konto zmienił w maju.
    Pieniądze powinny być na starym koncie - tam bym ich szukał. :)

    --
    spp