  • 1. Data: 2009-06-19 12:06:22
    Temat: MK RP: Mieszana faktura
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    mam mieszaną fakturę:

    a) towar
    b) towar
    c) KUP

    i wprowadzam PZ na magazyn. Żeby mi się zgadzało w książce, to zrobiłem se
    osobny magazyn KUPów, ale to dość dziwne, nie? Coś źle chyba rozumuję? Jak
    to powinienem wprowadzać?

    Hm... Właśnie tak mnie natknęło, że to i tak do dupy rozwiązanie, bo w
    kolumnę towarów i tak całość trafia.

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-06-19 20:16:21
    Temat: Re: MK RP: Mieszana faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Jun 2009, Tristan wrote:

> [...]
    > osobny magazyn KUPów, ale to dość dziwne, nie? Coś źle chyba rozumuję? Jak

    Normalnie.
    W jednym wierszu do kilku pozycji KPiR - towary do towarów, inne koszty
    do innych kosztow.
    Mamy jedno "zdarzenie gospodarcze" (zakup) stanowiące pozycję wpisu
    w KPiR i kilka wartości które ono generuje.

    Tylko mi nie pisz że "program nie pozwala", bo jak program nie pozwala
    zrobić czegoś zgodnego z prawem, to jest to problem autora, a nie
    mój ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-06-20 12:02:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 19 czerwiec 2009 22:16
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0906192213210.3488@quad>):

    > Tylko mi nie pisz że "program nie pozwala", bo jak program nie pozwala
    > zrobić czegoś zgodnego z prawem, to jest to problem autora, a nie
    > mój ;)

    No ale autor mówi, że on jest zwolennikiem wprowadzania osobnego. Tylko
    zastanawiam się, jak to pożenić z PZ. PZ ma być na część faktury tylko,
    tak?

    --
    Tristan