  • 1. Data: 2003-03-12 09:22:17
    Temat: KUP
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    witam,
    moze ktos z Was wie,na jakiej podst.pracodawca moze naliczac podwyzszone
    koszty uzyskania przychodu ? Wydaje mi sie,ze pracownik powinien zlozyc
    jakies oswiadczenie.To prawda?Moze macie tresc takiego oswiadczenia?
    dziekuje za zainteresowanie
    pozdr.
    magda

  • 2. Data: 2003-03-12 10:19:51
    Temat: Re: KUP
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "magdap" <m...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > koszty uzyskania przychodu ? Wydaje mi sie,ze pracownik powinien zlozyc
    > jakies oswiadczenie.To prawda?Moze macie tresc takiego oswiadczenia?

    U mnie wystarczyło, że powiedziałem, że mieszkam gdzie indziej.
    A po za tym zapytaj u siebie w pracy.

  • 3. Data: 2003-03-12 18:53:52
    Od: "Malgorzata" <m...@i...pl>

    Użytkownik "magdap" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty uzyskania przychodu ? Wydaje mi sie,ze pracownik powinien zlozyc
    > jakies oswiadczenie.To prawda?Moze macie tresc takiego oswiadczenia?

    witam
    wzor oswiadczenia znajdziesz tutaj
    http://www.gofin.pl/wz_p.php?id_temat_html=20069&id_
    punkt=158
    pozdrawiam
    majka

  • 4. Data: 2003-03-12 19:15:05
    Od: "Malgorzata" <m...@i...pl>

> [...]
    > pozdr.
    > magda
    >
    >przepraszam, wlasciwy wzor druku znajduje się jn.
    http://www.gofin.pl/wz_p.php?id_temat_html=20068&id_
    punkt=158
    majka

  • 5. Data: 2003-03-12 22:00:23
    Od: t...@o...pl

    > "magdap" <m...@a...net.pl> wrote in message
    > >
    > U mnie wystarczyło, że powiedziałem, że mieszkam gdzie indziej.
    > A po za tym zapytaj u siebie w pracy.

    Podwyższone koszty nalicza się na podstawie oświadczenia pracownika. Z tego, co
    kiedyś czytałem:

    W jednej firmie oddalonej od siedzib ludzkich pracowało dużo osób. Pracodawca
    wiedział, że pracownicy mieszkają poza miejscowością, w której pracują. I przez
    3 lata naliczał im podwyższone koszty uzyskania przychodu. Po 3 latach miał
    kontrolę z US. Za brak oświadczeń z odsetkami przyszło mu zapłacić 30000 zł.
    Wiadomo było , gdzie mieszkają pracownicy, ale nie było oświadczeń.

    Thomasson