  • 1. Data: 2003-03-12 07:53:25
    Temat: samochod do firmy
    Od: Peptulis Amargolis <<w...@i...pl>>

    Czesc,

    jak sie wprowadza samochod do firmy?
    Czy wycene nie lepiej aby przeprowadzil rzeczoznawca?
    Jak wyglada sprawa z ubezpieczeniem? Bede ubezpieczal w PZU i czy tam
    mam wziac fakture na firme czy osobe fizyczna. De facto auto
    zarejestrowane jest na osobe fizyczna.

    Pozdrawiam

    Pepto
    ---------------------------
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2003-03-12 16:28:57
    Temat: Re: samochod do firmy
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Peptulis Amargolis >" <<w...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bmpt6v881kqcoa35112p89o6ev231j3chv@4ax.com...
    > Czesc,
    >
    > jak sie wprowadza samochod do firmy?

    No kurczę tego nie wiesz? Trzeba szeroko otworzyć drzwi i wepchnąć go
    :-))) A tak poważnie-wpisujesz go do EŚT i już jest wprowadzone.

    > Czy wycene nie lepiej aby przeprowadzil rzeczoznawca?

    Może,ale wycenić możesz sam na podstawie dokumentów zakupu lub trzeba
    spytać w firmie ubezpieczeniowej lub US.

    > Jak wyglada sprawa z ubezpieczeniem? Bede ubezpieczal w PZU i czy tam
    > mam wziac fakture na firme czy osobe fizyczna.

    Faktury nie dostaniesz.Dostaniesz polisę.

    > De facto auto
    >zarejestrowane jest na osobe fizyczna.

    De facto nie ma to znaczenia.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!