  • 1. Data: 2004-03-01 14:43:56
    Temat: KUP
    Od: "Marek Aleszczyk" <s...@w...pl>

    Witam!

    Szybkie pytanko..., jak liczyć koszt uzyskania przychodu za niepełny miesiąc,
    dodam że chodzi o luty (28 dni), w którym przepracowałem 7 dni.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-03-01 14:51:29
    Temat: Re: KUP
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marek Aleszczyk napisał:
    > Witam!
    >
    > Szybkie pytanko..., jak liczyć koszt uzyskania przychodu za niepełny miesiąc,
    > dodam że chodzi o luty (28 dni), w którym przepracowałem 7 dni.

    Bede wieszczyć:
    jeżeli chodzi o koszy uzyskania przychodu przy umowie o pracę to nalezą
    się one w całości jeżeli przepracowany został chociaz jeden dzien w
    miesiącu. Nie dzieli sie ich na dni, tygodnie czy forthnighty ;-)

    A jeżeli o co innego.. to mi sie zasoby wrózb skończyły ;-)

    Maddy w małym odskoku od bilansów

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-01 15:04:01
    Od: "Marek Aleszczyk" <s...@w...pl>

> [...]
    > miesiącu. Nie dzieli sie ich na dni, tygodnie czy forthnighty ;-)
    >
    > A jeżeli o co innego.. to mi sie zasoby wrózb skończyły ;-)

    Tak chodzi o umowę o prace,

    PS. A co to są te forthnighty? ;-)