  • 1. Data: 2004-03-01 13:10:37
    Temat: wlasciowosc urzedu skarbowego
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Jestem zatrudniony przez platnika w miejscowosci X.
    Jednoczesnie dorabialem na umowe o dzielo od roznych platnikow.
    Platnicy nadeslali pity do Urzedu Skarbowego wlasciwego dla X, ale niektorzy
    moze i gdzie indziej.
    W X nie mam miejsca zamieszkania ani nie jestem zamedlowany ( mam w
    miejscowosci Z).

    Niby urzedy skarbowe dbaja z urzedu o swoja wlasciwosc...

    Deklaracje roczna skladam wiec do urzedu skarbowego miejscowsci Z, tam gdzie
    mam miejsce zamieszkania?

    pozdrawiam
    mdr

  • 2. Data: 2004-03-01 13:59:58
    Temat: Re: wlasciowosc urzedu skarbowego
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    > Deklaracje roczna skladam wiec do urzedu skarbowego miejscowsci Z, tam
    gdzie
    > mam miejsce zamieszkania?
    Tak
    podrooffka