  • 1. Data: 2002-01-28 11:21:26
    Temat: KUP zryczałtowane
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    pracodawca do obliczenia podatku odejmował mi KUP za jeden zakład. Czy ja w
    rozliczeniu rocznym moge uwzględnić KUP dla dojeżdżających? (czyli troszkę
    więcej)
    Drugie pytanie - jak US sprawdza, czy się dojeżdża do pracy? Bo ja jestem
    zameldowana gdzie indziej a mieszkam faktycznie gdzie indziej.

    Magdip

  • 2. Data: 2002-01-28 11:30:42
    Temat: Re: KUP zryczałtowane
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Magdip napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >
    >Magdip
    >

    >Możesz zastosować w rozliczeniu rocznym podwyższone kup.
    Co do sprawdzenia czy się dojeżdża do pracy to nie bardzo wiem jak mogli by
    to sprawdzić .Do podwyższonych kosztów nie potrzeba dokumentów poniesienia
    wydaktu np. bilety
    Chyba że gdzieś podajesz ( np.firmie gdzie pracujesz ) twoje miejsce
    zamieszkania to może mogą sprawdzić .Może ?
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-28 11:39:46
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Pikorska Wiola napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    > Chyba że gdzieś podajesz ( np.firmie gdzie pracujesz ) twoje miejsce
    >zamieszkania to może mogą sprawdzić .Może ?

    oczywiście dałam ten adres jako adres do korespondencji. Miejsce
    zamieszkania mam miejsce zameldowania.
    w oświadczeniu do zmiany kasy chorych podałam miejsce zamieszkania
    faktyczne. Cholerka, mogą się dowiedzieć tego?

    Magdip