  • 1. Data: 2009-10-16 09:36:43
    Temat: Kadry-Płace RP - też nie działają
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    czy RP produkuje jakieś INNE płytki? Kadry-płace też mi nie czytają się.
    Ani na laptopie ani na stacjonarnym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-10-16 09:37:37
    Temat: Re: Kadry-Płace RP - też nie działają
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-10-2009 o 11:36:43 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy RP produkuje jakieś INNE płytki? Kadry-płace też mi nie czytają się.
    > Ani na laptopie ani na stacjonarnym.

    Możesz masz CD a oni wypuścili DVD ;)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-10-16 11:15:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Tomek pisze:
    > Możesz masz CD a oni wypuścili DVD ;)

    Nie wiem, w ogóle jakieś dziwne to wypuścili, okrągłe. Musiałem obcinać
    nożyczkami, żeby się zmieściło do stacji. Ale obciąłem równo, więc nie
    wiem czemu nie dziala.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek