  • 1. Data: 2009-10-16 07:06:33
    Temat: MK RP 2009: Czy ktoś kupił działającą?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    kupiłem Małą Księgowość RP 2009 i niestety płytka jest uszkodzona. Nie
    czyta się w żadnym napędzie. Czy ktoś kupił wersję działającą i mógłby
    mi ją wystawić gdzieś do pobrania?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-10-16 07:23:32
    Temat: Re: MK RP 2009: Czy ktoś kupił działającą?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-10-2009 o 09:06:33 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > kupiłem Małą Księgowość RP 2009 i niestety płytka jest uszkodzona. Nie
    > czyta się w żadnym napędzie. Czy ktoś kupił wersję działającą i mógłby
    > mi ją wystawić gdzieś do pobrania?

    ZTCP to używałeś poprzednich wersji - czemu nie ściągniesz uaktualnienia?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-10-16 07:25:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Tomek pisze:

    > ZTCP to używałeś poprzednich wersji - czemu nie ściągniesz uaktualnienia?

    Bo mnie zmyliło, że to nowsza wersja, a autor mi napisał, że moja się
    nie zaktualizuje i że mam kupić nową. Ale teraz patrzę, że faktycznie
    samo się zaktualizowało do wersji 14e. Więc wywaliłem 8zł na zepsutą
    płytkę zupełnie bez powodu... No trudno...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2009-10-16 10:28:08
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    Na płycie jest 15.00

    Andrew

  • 5. Data: 2009-10-16 11:17:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Andrew pisze:
    > Na płycie jest 15.00

    No wiem, właśnie zassałem uaktualnienie... Ale gościa poniosła tęsknota
    za komodorkiem :D Żeby taki interfejs zaprojektować :D
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/mkrp_inter
    fejs.png

    --
    Przemysław Adam Śmiejek