  • 1. Data: 2003-02-19 11:35:43
    Temat: Kapital poczatkowy
    Od: "Tomasz G." <t...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze

    pisze, poniewaz mam problem z tzw."kapitalem poczatkowym" a w szczegolnosci
    z uzyskaniem odpowiedzi na nastepujace pytania (od razu chcialbym zaznaczyc,
    ze sprawa nie dotyczy mnie osobiscie - ja musze jedynie skompletowac
    niezbedne dokumenty dla okreslonej osoby):
    1) czy konieczne jest zwrocenie sie do pracodawcy o wypelnienie
    odpowiedniego formularza ZUSowskiego (w tym przypadku Rp 7), czy tez do
    dokumentacji wystarczy zalaczyc swiadectwo pracy uzyskane od danego
    pracodawcy?
    2) na jednym z dostarczonych mi dokumentow jest podane, ze pracownik byl na
    zryczatlowanym rozrachunku poniewaz prowadzil wlasna dzialalnosc w ramach
    tzw. GSu. Niestety nie mam podanej wysokosci wynagrodzenia miesiecznego. W
    zwiazku z tym mam pytanie, gdzie te dane moge znalezc, ewentualnie na jakiej
    podstawie moge je ustalic?
    Z gory bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam

    tg197

  • 2. Data: 2003-02-19 15:02:07
    Temat: Re: Kapital poczatkowy
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz G." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedniego formularza ZUSowskiego (w tym przypadku Rp 7), czy tez do
    > dokumentacji wystarczy zalaczyc swiadectwo pracy uzyskane od danego

    W ZUS'ie dowiedziałam się, że jesli takowy pracodawca zatrudniał więcej niż
    20 osób na pełnym etacie to musiał wypełnić druk RP7, w przeciwym wypadku
    wystarczy samo swiadectwo.
    Agata