  • 1. Data: 2003-02-19 07:55:18
    Temat: podpis na fakturze ?
    Od: "Robert Małysiak" <m...@f...com.pl>

    czy moge odliczyć na siebie zakup potrzebnego oczywiście mi sprzetu
    komputerowego w pracy jezeli faktura wystawiona na mnie została podpisana
    przez mojego np. szwagra jego imieniem i nazwiskiem

  • 2. Data: 2003-02-19 09:55:19
    Temat: Re: podpis na fakturze ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 19 Feb 2003 08:55:18 +0100), "Robert
    Małysiak" <m...@f...com.pl> był(a) napisał(a):

    >czy moge odliczyć na siebie zakup potrzebnego oczywiście mi sprzetu
    >komputerowego w pracy jezeli faktura wystawiona na mnie została podpisana
    >przez mojego np. szwagra jego imieniem i nazwiskiem

    O ile są Twoje dane jako NABYWCA, to tak.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/