  • 1. Data: 2003-05-19 06:13:29
    Temat: Kapitał początkowy
    Od: "Adii" <s...@a...com.pl>

    Dzień dobry
    Czy może ktoś zna linki do stron na temat kapitału początkowego?
    Nie chodzi mi o strony ZUS bo chodzi mi bardziej o takie praktyczne porady,
    np. kto wypełnia RP-6 i KP-1, jak udokumentować okresy zatrudnienia kiedy
    nie posiada się RP-7 i w jakich sytuacjach te okresy będą zaliczone do
    kapitału początkowego. Czy pracownik zatrudniony w 2 miejscach ( na umowy )
    i składający dokumenty do pierwszego zakładu pracy czy mnie jako drugim
    zakładowi składa jakieś oświadczenie. Co zrobić z osobami które są
    zatrudnione u nas po 1998 r. i jedni byli absolwentami inni nie.
    Na część tych pytań znam odpowiedzi ale z niepewnych źródeł.
    Czy ktoś coś wie?:))

    Adrianna