  • 1. Data: 2003-05-19 05:32:50
    Temat: czy mozna w koszty? chyba tak?
    Od: Grzegorz <w...@...O.S.P.A.M.wodr.poznan.pl>

    Hej!

    Czy jesli prowadze firme informatyczna, to czy moge w koszty dzialalnosci
    zaliczyc prenumerate np. magazynu CHIP?

    Thx! :-)

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-05-19 06:43:41
    Temat: Re: czy mozna w koszty? chyba tak?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Grzegorz wrote:

    > Czy jesli prowadze firme informatyczna, to czy moge w koszty
    > dzialalnosci zaliczyc prenumerate np. magazynu CHIP?

    Tak - to chyba oczywiste

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-05-19 11:07:21
    Od: "Waldek" <d...@k...onet.pl>

    > Tak - to chyba oczywiste

    Oczywiste, ale nie dla US.

    Waldemar Kowalski

  • 4. Data: 2003-05-19 11:15:58
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl>

    > Oczywiste, ale nie dla US.
    >
    > Waldemar Kowalski

    Ja osobiście zaliczałam. CHIP jest czasopismem, które jest (bynajmniej)
    pomocne w dziedzinie informatycznej. Ja potrafiłabym uzasadnić związek
    pomiędzy prowadzoną działalnością a wykorzystaniem tego pisma dla potrzeb
    mojej firmy.
    Pozdrawiam
    MonikaM

  • 5. Data: 2003-05-19 12:28:17
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:baaeba$eg8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > [..] które jest (bynajmniej) [..]

    To jest, czy nie jest ??? ;)

    GreG

  • 6. Data: 2003-05-20 10:59:19
    Od: "Dorota M." <d...@t...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:baaeba$eg8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > To jest, czy nie jest ??? ;)
    >
    > GreG

    Wszystko może byc kosztem jeśli tylko potrafisz wyjaśnić w US, że jest Ci
    to potrzebne w działalności.
    Pozdrawiam - DM

  • 7. Data: 2003-05-20 11:34:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dorota M. napisał:

    > Wszystko może byc kosztem jeśli tylko potrafisz wyjaśnić w US, że jest Ci
    > to potrzebne w działalności.

    Błąd.
    Wszystko, po za tym co jest w ustawach wymienione w artykułach na ogół
    zaczynających sie od "Nie stanowia kosztów uzyskania przychodu..." (czy
    jakos tak ) :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk