  • 1. Data: 2007-09-07 07:47:54
    Temat: Karta podatkowa a stawki z wykazu - problem
    Od: " " <c...@g...pl>

    Witam, przygotowuję się właśnie do egzaminu z podatków. Szukałem juz w kilku
    źródłach ale nie potrafię sobie poradzić z pewnym problemem. Chodzi o stawki
    podatku z załącznika ustawy. W jednej z kilku części jest np. tabelka z
    usługami w zakresie handlu detalicznego żywnością, napojami, wyrobami
    tytoniowymi oraz kwiatami. Jest tam oczywiście podział na liczbę mieszkańców
    oraz liczbę zatrudnionych pracowników, ale jeśli chodzi o stawkę podatku jest
    problem (przynajmniej dla mnie), bo przy np. zatrudnieniu 1 pracownika, w
    miejscowości do 5.000 mieszkańców są dwie stawki podatku (od... do...) jak to
    zinterpretować? Miałem takie zadanie w I-szym terminie sesji letniej i
    niestety nie mogłem sobie z nim poradzić
    Będę wdzięczny za wszelką pomoc
    Pozdrawiam
    coucher

  • 2. Data: 2007-09-07 08:00:06
    Temat: Re: Karta podatkowa a stawki z wykazu - problem
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zinterpretować? Miałem takie zadanie w I-szym terminie sesji letniej
    > i niestety nie mogłem sobie z nim poradzić

    Przygotowujesz się do egzaminu z podatków?
    I chcesz powiedzieć, że w ustawie nic na temat nie ma?
    O ile mnie pamięć nie myli gdy są widełki w ustawie
    jest zapis o uwzględnieniu wszystkich warunków itd przy
    ustalaniu stawki.
    Przecież karta to decyjza urzędu.