  • 1. Data: 2007-09-06 18:21:20
    Temat: program do księgowania
    Od: zagloba <c...@w...cc>

    Witam,

    prowadzą DG, jednoosobowo, zwolniony z VAT.
    Jaki program polecacie do prowadzenia księgowości? Myślałem też nad
    iFirmą (księgowość internetowa), ale życzą sobie 55 zł miesięcznie za tą
    przyjemność. Ponoć jutro w dodatku CD do Rzepy ma wyjść jakiś program do
    księgowości dla małych firm. Jakie rozwiązanie mi polecacie?

    Pozdrawiam

    Zagłoba

  • 2. Data: 2007-09-07 06:49:25
    Temat: Re: program do księgowania
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    zagloba pisze:
> [...]
    > przyjemność. Ponoć jutro w dodatku CD do Rzepy ma wyjść jakiś program do
    > księgowości dla małych firm. Jakie rozwiązanie mi polecacie?

    Witam.
    Jeśli mam być szczery, to polecam soft Lefthandu np. Lefthand Mała
    księgowość. Masz dwie wersje:
    - bezpłatną (przed uruchomieniem wyświetla się kilka reklam)
    - płatna (bez reklam, kosztującą 89 + VAT w wersji elektronicznej, czyli
    program ściągasz, a klucz dostajesz e-mailem, lub 150 + VAT w wersji BOX).

    Niektórzy mają odmienną opinię do mojej, ale ja się nie obrażam.
    Pracowałem też na innych programach i twierdzę, że do wszystkiego można
    się przyzwyczaić.
    Aha no i jeszcze jeden plus. Program jest na nieograniczoną liczbę
    stanowisk.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster