  • 1. Data: 2004-03-12 21:31:32
    Temat: Karta podatkowa i przelew do US
    Od: Zenon Radziejewski <z...@g...pl>

    Witam grupowiczów,

    Na jakie konto powinien być wykonany przelew do US z tytułu karty
    podatkowej, tzn. czy ma to być konto związane z PIT czy konto dot.
    innych dochodów ?
    Dotychczas wpłacałem na to drugie (tak mnie poinformowano w US).
    Jednak ostatnio Multibank wprowadził zmiany w formatkach do
    przygotowywania przelewów do US i wg banku powinienem wpłacać na konto
    właściwe dla PIT. Teraz nie wiem czy coś się w tej kwesti zmieniło, a
    mój US o tym nic nie wie, czy Multibank wykazał się nadgorliwością w
    kontroli wprowadzanych danych do przelewu.

    Tutaj jest wykaz rachunków bankowych US gdyby ktoś chciał sprawdzić :
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=146&id=1
    2218

  • 2. Data: 2004-03-13 16:30:37
    Temat: Re: Karta podatkowa i przelew do US