  • 1. Data: 2002-10-10 09:12:07
    Temat: Kiedy mogę odliczyć ulgę remontową gdy wynajmuję mieszkanie?
    Od: Bogdan Kawecki <b...@s...pl>

    Witam

    Od miesiąca wynajmuję mieszkanie. Mam zawartą z właścicielem umowę najmu na
    razie do końca tego roku, z obietnicą przedłużenia na następny. Właściciel
    mieszkania niby odprowadza podatek od dochodu z wynajmu. Uzyskałem
    informację, że jako legalnie wynajmujący mieszkanie mogę odliczyć wydatki na
    remont tego mieszkania od swojego podatku.
    Czy ktoś miał takie doświadczenia?
    Jeśli jeszcze w tym roku poniosę wydatki remontowe, to czy mogę je
    uwzględnić w rozlliczeniu podatkowym za 2002 rok? Czy może ważny jest tu
    jakiś minimalny czas zajmowania lokalu, żeby nabyć takie prawo?

    Proszę o poradę jeśli ktoś coś wie.
    Bogdan