  • 1. Data: 2004-05-10 12:22:23
    Temat: Program magazynowy
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    przepraszam że na tą grupę ale zauważyłem że o programach
    też tu czasem piszecie.
    Czy możecie polecić jakiś prosty program do wystawiania
    faktur oraz pilnowania stanów magazynowych ?
    Żeby miał możliwość drukowania raportów wg cen zakupu,
    itp.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2004-05-10 15:27:32
    Temat: Re: Program magazynowy
    Od: "karnac" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy możecie polecić jakiś prosty program do wystawiania
    > faktur oraz pilnowania stanów magazynowych ?
    > Żeby miał możliwość drukowania raportów wg cen zakupu,
    > itp.

    Ja od jakiegoś czasu używam Fakturanta:
    http://www.fakturant.sokaris.com.pl
    Używałam wcześcniej kilku innych programów ale ten przypadł mi szczególnie
    do gustu, jest tam wszystko o czym piszesz i wiele wiecej. Jest też bardziej
    rozbudowana wersja tego programu Faktura-NT dla bardziej wymagających,
    kosztuje nieco więcej.
    Pozdrawiam
    Sagita