  • 1. Data: 2005-07-28 09:59:36
    Temat: Komórka której nie ma, a są rachunki za rozmowy
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Prowadzę DG, KPiR, VAT

    Mam telefon komórkowy do celów służbowych. Faktury za rozmowy i abonament
    wciągam do KPiR. Ale aparat telefoniczny nie widnieje w EŚT. Po prostu
    kosztował 1,22 zł i nigdy nie przyszło mi do głowy by go w jakikolwiek
    sposób ewidencjonować.
    Czy wobec tego jeśli aparat "nie istnieje" mogę księgować rachunki
    telefoniczne z tego aparatu?
    Na rachunkach jest nazwa firmy i NIP.
    Pozdrawiam i dziękuję za wszekie informacje
    Ania

  • 2. Data: 2005-07-28 10:26:35
    Temat: Re: Komórka której nie ma, a są rachunki za rozmowy
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Bez problemu, przecież rachunki są wystawiane przez operatora za usługi dla
    Twojej firmy.
    Marcin

  • 3. Data: 2005-07-28 13:23:51
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    > Bez problemu, przecież rachunki są wystawiane przez operatora za usługi
    > dla
    > Twojej firmy.
    > Marcin
    Dzięki
    Ania

  • 4. Data: 2005-07-29 06:00:09
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Anxy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefoniczne z tego aparatu?
    > Na rachunkach jest nazwa firmy i NIP.
    > Pozdrawiam i dziękuję za wszekie informacje

    Przecież możesz korzystać z byle jakiego aparatu. Karta SIM jest na firmę
    i to jest istotne.
    A jakby US miał wątpliwości to odpowiedz że jedynym odpowiadającym Ci
    aparatem jest nokia 9XXX za 4.00zł i póki co nie stać Cię na nią a innego
    nie chcesz więc korzystasz ze starego złoma przyniesionego z piwnicy ;)