  • 1. Data: 2004-09-29 07:48:36
    Temat: Komornik na kącie za niezapłacony VAT -POMOCY!!
    Od: "jensen" <j...@i...pl>

    Witam wszystkich!

    Wczoraj okazało się, ze moje konto osobiste jest zajęte przez komornika. Do
    czerwca tego roku prowadziłem własną działalność gospodarczą (pracowałem w
    firmie która tego wymagała, dostawałem 800 na umowe i reszta na fakturę, tez
    ok 800 - nędza). Do maja płaciłem wszystko regularnie ale na ostatnie dwa
    miesiące nie wystarczyło, musiałem wydać kase z VAT i go nie zapłaciłem, w
    czerwcu (17.06) zawiesiłem działalność nie płacąc VAT do dzisiaj. Przysyłali
    powiadominia ale czekałem na lepsze czasy z płaceniem (nie mam tu na mysli
    roku 2012). W sumie wiszę im ok 400 .
    A teraz pytanie - ile będa wynosić koszty komornicze i jak to odkęcić teraz,
    pewnie zapłacić ;-(.

    PROSZĘ O WSZELKIE RADY, SUGESTIE< CZY MOZNA SIE JAOS DOGADAC W SPrawie
    ratalnych spłat długu.

    Z góry wielkie dzieli , moze się w koncu spokojnie wyspię, zmartwienie mnie
    wykańcza.
    JENSEN

  • 2. Data: 2004-09-29 08:00:43
    Temat: Re: Komornik na kącie za niezapłacony VAT -POMOCY!!
    Od: "jensen" <j...@i...pl>

    Sorki za ortografa ...na KONCIE...
    jakiś zdenerwowany chyba jestem;-)

  • 3. Data: 2004-09-29 09:00:59
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Koszty komornicze ile wynosza nie wiem przypuszczam ze ok 15%.
    Jak sie dogadac?? Piszesz pismo do US w oparciu o ordynacje podatkowa i
    prosisz o splate w ratach.
    Placisz oplate prolongacyjna i splacasz raty. Takie pismo jest o tyle dobre
    ze do czasu odpowiedzi z US wstrzymuje dzialania komornika.
    pozdr.
    KJ

  • 4. Data: 2004-09-29 10:18:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik jensen j...@i...pl ...

    > (pracowałem w
    > firmie która tego wymagała, dostawałem 800 na umowe i reszta na
    > fakturę, tez ok 800 - nędza)

    robiłeś dla jednej firmy to samo na umowe o prace i w ramach DG???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 5. Data: 2004-09-29 10:23:16
    Od: "jensen" <j...@i...pl>

    Juz odpowiadam - nie to samo, w firmie byłem zatrudniony jako handlowiec a
    świadczyłem usługi informatyczne w ramach DG.

  • 6. Data: 2004-09-29 13:41:57
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Profil1" <j...@n...pl> wrote in message
> [...]
    dobre
    > ze do czasu odpowiedzi z US wstrzymuje dzialania komornika.

    mam dodatkową radę. Pismo złożyć trzeba w US nie tylko w dziale VAT (czy u
    naczelnika) ale dodatkowo w DZIALE EGZEKUCYJNYM. Znajoma firma złożyła pismo
    ogólne, przepływu informacji między komórkami US nie było i zanim dostał
    odpowiedź o rozłożeniu na raty, to mu komornik wszedł na konto i sobie
    ściągnął wraz ze stosownymi kosztami ;-(

    Magdi

  • 7. Data: 2004-09-30 23:13:01
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    > ile będa wynosić koszty komornicze i jak to odkęcić teraz,
    > pewnie zapłacić ;-(.

    w zależności od dokonanej czynności egzekucyjnej 5-6% plus opłata
    manipulacyjna 1%.
    Przy zajęciu rachunku bankowego 5%.
    Pozdrawiam

    PS. Pamiętacie: :"A czy można nie płacic podatkow?
    O tym podczas nastepnego odcinka" :-)

  • 8. Data: 2004-10-01 22:01:09
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    > prosisz o splate w ratach.
    > Placisz oplate prolongacyjna i splacasz raty. Takie pismo jest o tyle
    dobre
    > ze do czasu odpowiedzi z US wstrzymuje dzialania komornika.

    kto ci naopowiadał takich rzeczy?
    w momencie wszęcia egzekucji naliczane sa koszty i ewentualne rozłożenie na
    raty nic tu nie zmienia;
    jeżeli urząd zajął konto to wstrzymanie egzekucji nic nie da, potrzebne jest
    jeszcze uchylenie środka egzekucyjnego - nie wiem kto się na to zgodzi...

  • 9. Data: 2004-10-03 18:07:15
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

  • 10. Data: 2004-10-03 18:10:10
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    jest
    > jeszcze uchylenie środka egzekucyjnego - nie wiem kto się na to zgodzi...

    W sumie takie pismo trzeba bylo wyslac zaraz po powstaniu zaleglosci
    podatkowej no ale chyba lepiej pozno niz w cale.
    Tak mysle;-) Moze naczelnik sie zgodni jak sie z nim pogada i bedzie bardzo
    prosic i plakac;-)
    pozdr.
    KJ