  • 1. Data: 2004-09-29 07:07:29
    Temat: koszty
    Od: "Wizart" <p...@t...pl>

    Mam pytanie jesli kupuje jako firma cos od osoby fizycznej ale chce aby
    gotówka sie nie rozchodzila bez pokrycia tego jakims dokumentem, proszę o
    doradztwo czym mozna zastapic fakture?? czy np kw wystawione ze firma moja
    kupila jakis towar i zaplacila tyle i tyle? czy to wystarczy?? sprzedajacy
    nie chce sie zgodzic na umowe kupna sprzedazy.Poradzcie

  • 2. Data: 2004-09-29 09:30:56
    Temat: Re: koszty
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    > kupila jakis towar i zaplacila tyle i tyle? czy to wystarczy?? sprzedajacy
    > nie chce sie zgodzic na umowe kupna sprzedazy.Poradzcie

    Wlasciwie KW powinno wystarczyc, ewentualnie napisz oswiadczenie ze dnia
    takiego i takiego dokonales zakupu czegos tam podepnij pod to KW no i masz
    juz dokument.Ale pamietaj ze od kwoty wyzszej niz 1000 pln obowiazuje PCCP.
    pozdr.
    KJ

  • 3. Data: 2004-09-29 20:46:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004, Wizart wrote:

    >+ Mam pytanie jesli kupuje jako firma cos od osoby fizycznej ale chce aby
    >+ gotówka sie nie rozchodzila bez pokrycia tego jakims dokumentem, proszę o
    >+ doradztwo

    ...pass... (a mam komentarz na końcu języka :[)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)