  • 1. Data: 2006-02-07 19:07:21
    Temat: Koniec działalności a koszty
    Od: "Mr.BLUE" <M...@b...pl>

    Witam...
    Właśnie w zeszłym roku w marcu zamknąłem swoją działalność gospodarczą
    ale w maju musiałem ponieść jeszcze koszty z tym związane a mianowicie
    z firmą z którą współpracowałem musiałem zapłacić za uszkodzenie środka
    trwałego ( samochodu ) nie małą sumkę.
    Natomiast w czerwcu podjąłem pracę na podstawie umowy o pracę i pracowałem
    do końca roku.
    Czy koszty poniesione z tytułu uszkodzenia samochodu mogę sobie jakoś
    odliczyć ?? czy w ogóle można coś z tym zrobić ??
    Pozdrawiam, Mr.BLUE

    --------
    "Zbyt ciasny sweter zapiera dech mężczyźnie,
    zwłaszcza jeśli nosi go kobieta."
    Reinhold G. Stecher

  • 2. Data: 2006-02-08 23:23:32
    Temat: Re: Koniec działalności a koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Feb 2006, Mr.BLUE wrote:

> [...]
    > trwałego ( samochodu ) nie małą sumkę.
    > Natomiast w czerwcu podjąłem pracę na podstawie umowy o pracę i pracowałem

    Praca nie ma IMO nic do rzeczy.

    > Czy koszty poniesione z tytułu uszkodzenia samochodu mogę sobie jakoś
    > odliczyć ?? czy w ogóle można coś z tym zrobić ??

    A dlaczego nie ??
    Były "związane z uzyskaniem przychodu" ? - były.
    Poproszę o krytykę takiego postawienia sprawy :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)