  • 1. Data: 2009-03-11 08:22:56
    Temat: Kontrola US, UKS
    Od: "after" <a...@...pl>

    Witam,
    jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG? Znajomy ma DG już 3 lata i
    jeszcze nie było u niego żadnej kontroli. Inny znajomy pracuje w firmie w
    której rzekomo już 7 lat (!) nie mieli żadnej kontroli. Ja mam swoją DG
    założoną już prawie 2 lata i również nie miałem żadnej kontroli. Chciałbym
    przeprowadzić u siebie "symulacje" kontroli i samemu dokonać dokładnego
    sprawdzenia poprawności wszystkich dokumentów.

    Jak często odbywają się kontrole w Waszych miastach? Czy możliwe jest, aby
    firma w ogóle nie była kontrolowana?

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-03-11 08:27:49
    Temat: Re: Kontrola US, UKS
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-03-2009 o 09:22:56 after <a...@...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > jak czesto US i UKS kontroluje jednoosobowe DG? Znajomy ma DG ju? 3 lata i
    > jeszcze nie by?o u niego ?adnej kontroli. Inny znajomy pracuje w firmie w
    > której rzekomo ju? 7 lat (!) nie mieli ?adnej kontroli. Ja mam swoj? DG
    > za?o?on? ju? prawie 2 lata i równie? nie mia?em ?adnej kontroli. Chcia?bym
    > przeprowadziae u siebie "symulacje" kontroli i samemu dokonaae dok?adnego
    > sprawdzenia poprawno?ci wszystkich dokumentów.
    >
    > Jak czesto odbywaj? sie kontrole w Waszych miastach? Czy mo?liwe jest, aby
    > firma w ogóle nie by?a kontrolowana?

    Możliwe, zwłaszcza w większych miastach. Przecież oni nie mają tylu gestapowców
    żeby przyjść do każdeo.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-11 11:44:28
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "after" <a...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzenia poprawności wszystkich dokumentów.
    >
    > Jak często odbywają się kontrole w Waszych miastach? Czy możliwe jest, aby

    ja 7 lat nie byłem kontrolowany - potem 2 razy w roku - raz sprawy UE a raz vat

  • 4. Data: 2009-03-11 13:14:50
    Od: <s...@a...pl>

    > jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG?

    Jak jesteś maluczki to na kontrolę UKS chyba raczej nie masz co liczyć :)

  • 5. Data: 2009-03-11 13:18:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Jak jesteś maluczki to na kontrolę UKS chyba raczej nie masz co liczyć :)

    Ktoś z moich znajomych prowadził mały biznes-sklep.

    Po wielu latach biznes zaczął wychodzić na minus. Przedsiębiorca
    przestał składać do US deklaracje, jak również zaprzestał płacenia VAT i
    dochodowego.

    Kontrola przyszła dopiero po kilku latach i to nie dlatego, że US się
    zorientował, że coś jest nie tak, tylko że do US przyszło skądś
    zapytanie o dochody tegoż przedsiębiorcy i wtedy zobaczyli dopiero stan
    faktyczny.

    Po kontroli naliczyli zaległe podatki, a że był to czas ustawy
    restrukturyzacyjnej, na mocy której można było darować większą część
    długów, jakoś udało się wyjść na prostą (połączoną z likwidacją
    działalności).

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-03-11 13:54:25
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Jak jesteś maluczki to na kontrolę UKS chyba raczej nie masz co liczyć :)

    Chyba żeby jakiś donos się trafił.

  • 7. Data: 2009-03-11 16:09:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    after napisal:
    > jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG? Znajomy ma DG już 3 lata i
    > jeszcze nie było u niego żadnej kontroli.

    Dzialalnosc zarejestrowalem w roku 1991. Pierwsza kontrole
    mialem w roku 2004. Bardzo grzecznie, zadzwonili, poprosili
    o przyniesienie w dogodnej porze papierow. Oddali po tygodniu.
    Zadnych problemow.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-03-11 16:35:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-11, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    [...]

    > Dzialalnosc zarejestrowalem w roku 1991. Pierwsza kontrole
    > mialem w roku 2004. Bardzo grzecznie, zadzwonili, poprosili
    > o przyniesienie w dogodnej porze papierow. Oddali po tygodniu.
    > Zadnych problemow.

    To-to raczej były czynności sprawdzające. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl