  • 11. Data: 2014-11-08 21:17:30
    Temat: Re: Kontrola oprogramowanie w firmie w której nie ma komputera wziętego na firmę?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2014, m wrote:

    > Przecież nie odróżnia od prywatnego,

    Od prywatnego, prywatnego ;)

    > tylko od służbowego.

    W 1-osobowej DG? Sam sobie służy, powiadasz? ;)

    > I dobrze wiesz o tym :).

    No jasne że wiem :)
    Ale jak pposłom nie przepuszczam, to czemu ma mi się podobać
    tekst dający szanse wywodzenia na manowce :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-11-12 10:41:07
    Od: m <m...@g...com>

    > Od prywatnego, prywatnego ;)

    Biorąc pod uwagę definicję http://sjp.pwn.pl/szukaj/prywatny.html to
    odróżnia od antonimu znaczenia #3 bądź #2, które owszem, są prywatne w
    znaczeniu #1, ale z kontekstu wynika że nie to znaczenie miał na myśli.

    > W 1-osobowej DG? Sam sobie służy, powiadasz? ;)

    Ty tak wszystko literalnie? Nie razi Cię to że twój bicykl marki innej
    niż Rover nazywają rowerem? :).

    A poza tym, owszem, sprzęt służbowy służy - służy osiągnięciu przychodu.
    Nawet w 1osDG.

    > No jasne że wiem :)
    > Ale jak pposłom nie przepuszczam, to czemu ma mi się podobać
    > tekst dający szanse wywodzenia na manowce :)

    Coś jak z tym matematykiem który udzielił odpowiedzi na pytanie pasażera
    balonu? :)

    p. m.

  • 13. Data: 2014-11-13 00:19:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Nov 2014, m wrote:

    > Coś jak z tym matematykiem który udzielił odpowiedzi na pytanie pasażera
    > balonu? :)

    Coś tak :)
    Acz uważam, że choćby sama wieloznaczność "prywatności" powinna
    skłaniać do użycia innego określenia, a nie takiego które MOŻE
    być synonimem przeciwieństwa :)

    pzdr, Gotfryd