  • 11. Data: 2006-11-24 17:30:13
    Temat: Re: Odp: Kontrola skarbowa - żądanie podatku za nieodpłatne świadczenie usług hostingowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Nov 2006, Kosmita wrote:

    > Czytałem, tylko kwestia jest taka że chyba nie jesteśmy właścicielami strony
    > (a na pewno adresu)... domena nie jest nasza wszystko inne też, zawartość

    Jeśli zrozumiałem dobrze o co idzie, to zarzucono wam że KORZYSTALIŚCIE
    z usługi za darmo. Znaczy taki "najem za darmo" (uzyczenie).

    > jest dynamiczna i rozwijana przez setki ludzi.. to że administrujemy stroną
    > jest równoznaczne z tym że jesteśmy jej właścicielami?

    IMHO nie.

    > Czyli w związku z tym
    > każdy kto tam coś wniusł swojego też może być pociągnięty przez US do
    > odpowiedzialności?

    Nie wiem co dokładnie US chce, ale podejrzewam że nie to o czym myślisz.
    Ci "inni co się dopisali" w żaden sposób nie uzgadniali że ktoś im coś
    za darmo udostępni, a administrator Tobie chyba tak.
    No chyba że KAŻDY mógł sobie (za darmo) i niego założyć stronę na takich
    samych, darmowych warunkach!
    Podkreślę: uważam że takie postawienie sprawy jest... no na pewno nie
    jest dobre. Ale jest :(

    pzdr, Gotfryd