  • 1. Data: 2006-11-23 16:06:30
    Temat: cena netto
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Hej! Czy ostatnio cos sie zmienilo z podatkiem VAT? Gosc w sklepie,
    powiedzial znajomemu, ze jak tylko poda nip, regon i wszystkie dane firmy,
    to juz zaplaci cene netto... cos mi tu nie pasuje. Juz nie trzeba odliczac?
    Przeciez wczesniej trzeba bylo zaplacic brutto a zwrot nastepowal pozniej.
    Sprawa dotyczy laptopa o wartosci ok. 3800zl netto.

  • 2. Data: 2006-11-23 16:13:22
    Temat: Re: cena netto
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-11-2006 o 17:06:30 bartekE320 <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > pozniej.
    > Sprawa dotyczy laptopa o wartosci ok. 3800zl netto.

    Nic się nie zmieniło, gość w sklepie zastosował skrót myślowy,
    albo mają jakąs promocje

  • 3. Data: 2006-11-23 16:42:06
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nic się nie zmieniło

    zmieniło sie - tylko zapomniał dodać, że nip musi być euro i nie może zaczynać
    sie od PL :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-23 16:45:45
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-11-2006 o 17:42:06 gasper <n...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zmieniło sie - tylko zapomniał dodać, że nip musi być euro i nie może
    > zaczynać sie od PL :-)

    :)