  • 1. Data: 2010-07-13 05:41:05
    Temat: Kontrole skarbowe nad morzem
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    http://biznes.interia.pl/news/skarbowi-komandosi-kon
    troluja-handlarzy,1505410,4200

    Skarbowi komandosi kontrolują handlarzy

    Inspektorzy skarbowi kontrolują nadmorskich sprzedawców, zwłaszcza tych
    sezonowych - informuje "Polska The Times". Ubrani na czarno przypominają
    komandosów, ale wypytują o kasy fiskalne i rachunki.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x2.php

  • 2. Data: 2010-07-15 17:42:13
    Temat: Re: Kontrole skarbowe nad morzem
    Od: <m...@e...kernel.sk>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    > sezonowych - informuje "Polska The Times". Ubrani na czarno przypominają
    > komandosów, ale wypytują o kasy fiskalne i rachunki.

    I w tym roku nawet babcia klozetowa wciska paragon nad morzem ;)
    O smazalniach czy innych tego typu przybytkach juz nie mowiac.
    Kasy fiskalne pracuja pelna para :)

    M.

  • 3. Data: 2010-07-17 14:38:18
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@e...kernel.sk> napisał w wiadomości
    troluja-handlarzy,1505410,4200

    > I w tym roku nawet babcia klozetowa wciska paragon nad morzem ;)
    > O smazalniach czy innych tego typu przybytkach juz nie mowiac.
    > Kasy fiskalne pracuja pelna para :)

    Co za problem wstawić lewą kasę i rejestrować cały sezon wszystkie przychody
    a póxniej się z nich po prostu nie rozliczać??
    TO jakiś problem jest??

  • 4. Data: 2010-07-17 18:07:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przychody
    > a póxniej się z nich po prostu nie rozliczać??

    Przy kontroli sprawdza się te numery. :-)

  • 5. Data: 2010-07-17 18:57:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i1sf91$o3b$1@news.onet.pl...

    > Przy kontroli sprawdza się te numery. :-)

    A w przypadku handlu bazarowego, obnośnego,sezonowego itp. udawać
    głupiego, że dopiero od 3 dni się handluje i jeszcze w żadne limity
    VATowskie się nie wpadło, to trudno?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-07-17 19:12:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-17 20:57, Liwiusz pisze:

    > A w przypadku handlu bazarowego, obnośnego,sezonowego itp. udawać
    > głupiego, że dopiero od 3 dni się handluje i jeszcze w żadne limity
    > VATowskie się nie wpadło, to trudno?

    Eee, to żadne udawanie kiedy się tak tłumaczysz w czasie kontroli. :(

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-07-17 19:15:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Eee, to żadne udawanie kiedy się tak tłumaczysz w czasie kontroli. :(

    Co chcesz przez to napisać?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-07-17 19:19:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-17 21:15, Liwiusz pisze:

    > Co chcesz przez to napisać?

    No że jeżeli ktoś myśli iż kontrolerzy uwierzą 'na słowo' to nie udaje a
    po prostu jest głupi.

    --
    spp

  • 9. Data: 2010-07-17 19:22:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > No że jeżeli ktoś myśli iż kontrolerzy uwierzą 'na słowo' to nie udaje a
    > po prostu jest głupi.

    No ale przecież nie można wykluczyć rzeczywistego faktu niedawnego
    rozpoczęcia handlowania. Albo jego niewielkiej ilości. Kupować na
    faktury raz w tygodniu, aby mieć podkładkę na to, czym się aktualnie
    handluje, a pozostałe 90% towaru brać anonimowo na paragony.

    Bo chyba nie sugerujesz, że osoby handlujące od kilku dni, albo
    czyniące to okazjonalnie, są stracone, w razie kontroli?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-07-17 19:30:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-17 21:22, Liwiusz pisze:

    > Bo chyba nie sugerujesz, że osoby handlujące od kilku dni, albo czyniące
    > to okazjonalnie, są stracone, w razie kontroli?

    Oczywiście, że nie. Chcę tylko powiedzieć, że jeżeli zajmują się tym
    dłużej to jest to do sprawdzenia.
    Pewnie, że można kombinować (choćby tak jak opisałeś) ale to wymaga tyle
    dodatkowych operacji że czasami nie opłaci się. :)

    --
    spp