  • 11. Data: 2010-07-17 19:35:09
    Temat: Re: Kontrole skarbowe nad morzem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Oczywiście, że nie. Chcę tylko powiedzieć, że jeżeli zajmują się tym
    > dłużej to jest to do sprawdzenia.
    > Pewnie, że można kombinować (choćby tak jak opisałeś) ale to wymaga tyle
    > dodatkowych operacji że czasami nie opłaci się. :)

    To już pewnie zależy od podatnika. Ponoć cyganie i tym podobni
    uliczni handlarze, co jeżdżą od wioski do wioski i sprzedają mydło i
    powidło z samochodu, mają to opanowane do perfekcji (zakładając, że w
    ogóle próbują bawić się w legalną DG).

    Generalnie jak tylko się da, trzeba popierać kombinowanie, ten cały
    system za kilka-kilkanaście lat zbankrutuje gorzej niż w Grecji,
    ładowanie zatem swoich ciężko zarobionych pieniędzy w ten przedzawałowy
    stan, obojętnie, czy z nadziei na przyszłe zyski (emerytura), czy z
    poczucia patriotyzmu, to daleko idąca naiwność.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-07-17 19:41:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > komandosów, ale wypytują o kasy fiskalne i rachunki.

    Zawsze mnie zastanawiało, że przy akcjach marketingowych takich
    łapanek, mówi się, iż przestępcy skarbowi nie płacą podatków, a więc
    jest mniej pieniędzy na policję, wojsko, szkoły itp.

    Tymczasem wydatki te to mniejszość, lwia część budżetu idzie na cele,
    na które uczciwy człowiek brzydziłby się dać pieniądze, zwłaszcza swoje.

    --
    Liwiusz