  • 1. Data: 2010-07-11 07:43:41
    Temat: kupno mieszkania na firmę (jednosobowa DG) - czy to dobry pomysł
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    witam

    prowadze jednoosobową DG, i zastanawiam sie na tym czy kupno mieszkania na
    firmę (czy banki daja kredyty na takie zakupy ?) - w mieście gdzie prowadzę
    działalnośc i wynajmuję mieszkanie (do celów mieszkaniowych) ma jakis sens ?
    Jak wygladałaby sprawa zbycia tego mieszkania w momencie likwidacji
    działalności ?
    Jak rozliczyc taki zakup ?

    Pozdrawiam
    rt

  • 2. Data: 2010-07-11 22:09:36
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > ?
    > Jak wygladałaby sprawa zbycia tego mieszkania w momencie likwidacji

    Ty chcesz kupić mieszkanie na firmę w celu mieszkania w nim? Czy
    zorganizowania lokalu na potrzeby biura.
    Banki dają kredyty na wszystko na co chcesz.

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2010-07-12 08:31:00
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    znaczy w sumie moge kupić albo na siebie albo na firmę - chce wykorzystywac
    do zamieszkania lub jako biuro

    tylko nie mam pojecia jakie sa plusy i minusy takiego rozwiazania dla mnie,
    zwłaszcza w przypadku likwidacji firmy.

    Dzieki za pomoc