  • 1. Data: 2010-03-15 18:47:18
    Temat: Re: Kopie faktur na kartkach z odzysku
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-22 14:14, Michał Gut pisze:
    > ryza dobrego papieru kosztuje 15pln

    No i? Nie chodzi o kasę, a o ekologię. Skoro już został ten papier
    zmarnowany, to można go wykorzystać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-03-15 19:05:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-22 20:00, 'Tom N' pisze:
    > W stosunku do papieru toaletowego masz równie ekologiczne podejście i
    > korzystasz z drugiej strony, bo ktoś wcześniej zmarnował papier używając go
    > jednostronnie?

    Skoro nie widzisz różnicy pomiędzy papierem toaletowym, a zadrukowanymi
    kartkami, to współczuję. Ja mam pudełko na zadrukowane kartki i bardzo
    często je używam. Nie widzę powodu do wyrzucania dobrych kartek, skoro
    można ocalić kilka drzew. I np. w domu tak mało drukuję, że nie kupuję w
    ogóle papieru. Zawsze coś z odzysku się trafi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-03-21 16:07:32
    Temat: Kopie faktur na kartkach z odzysku
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    czy mogę drukować kopie faktur (do segregatora po księgowaniu) na
    papierze z odzysku (druga strona zadrukowana jakimś czymś)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-03-22 07:45:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Witam,
    >
    > czy mogę drukować kopie faktur (do segregatora po księgowaniu) na
    > papierze z odzysku (druga strona zadrukowana jakimś czymś)

    Przepisy nie regulują na jakim papierze możesz drukować.

    Pozostaje kwestia praktyczna - żeby to po drugiej stronie to nie były
    jakieś dane poufne (czy to dla Ciebie czy dla innych, np. źle
    wydrukowane czyjeś RMUA albo lista płac), no i żeby się nie można było
    przyczepić, że nie wiadomo która strona jest "oficjalna".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-03-22 09:01:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-22 08:45, Maddy pisze:
> [...]
    > wydrukowane czyjeś RMUA albo lista płac), no i żeby się nie można było
    > przyczepić, że nie wiadomo która strona jest "oficjalna".

    No np. ostatnio drukuję na druczkach z banku, bo banki są uparte i
    przysyłają druczki przelewów, choć w XXI wieku i tak się przelewy robi
    elektronicznie. A że nie są tak złośliwe, jak spółdzielnia, która te
    druczki tnie, to można wykorzystać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-03-22 13:14:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ryza dobrego papieru kosztuje 15pln

  • 7. Data: 2010-03-22 19:00:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    W stosunku do papieru toaletowego masz równie ekologiczne podejście i
    korzystasz z drugiej strony, bo ktoś wcześniej zmarnował papier używając go

    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-03-22 20:14:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:ho8dc0$3kj$1@news.interia.pl>:

    > Skoro nie widzisz różnicy pomiędzy papierem toaletowym, a zadrukowanymi
    > kartkami, to współczuję.

    Szybkie i błędne wnioski wyciągnąć potrafisz dość często, ale to mnie nie
    dziwi.

    > Ja mam pudełko na zadrukowane kartki i bardzo
    > często je używam. Nie widzę powodu do wyrzucania dobrych kartek, skoro
    > można ocalić kilka drzew.

    Panie ekolog, papier toaletowy to z czego sie robi?

    > I np. w domu tak mało drukuję, że nie kupuję w
    > ogóle papieru. Zawsze coś z odzysku się trafi.

    Nie chodzi o kasę, tylko o ekologię -- mało drukujesz, makulatury nie
    oddajesz do skupu, ale potrzeby biologiczne chyba masz?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2010-03-22 20:55:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.03.2010 21:14), 'Tom N' wrote:
    > Przemysław Adam Śmiejek w <news:ho8dc0$3kj$1@news.interia.pl>:
    [...]
    > Panie ekolog, papier toaletowy to z czego sie robi?

    > Nie chodzi o kasę, tylko o ekologię -- mało drukujesz, makulatury nie
    > oddajesz do skupu, ale potrzeby biologiczne chyba masz?

    Czyżbyś próbował wywieść że Tristan zużywając mniej papieru przyczynia
    się do większej wycinki drzew?

    p. m.

  • 10. Data: 2010-03-22 20:56:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.03.2010 14:14), Michał Gut wrote:
    > ryza dobrego papieru kosztuje 15pln

    Ale po co zużywać więcej skoro można zużyć mniej?

    IMHO nie ma problemów z drukowaniem faktur na "przechodzonym" papierze,
    dobrze jest jednak np. przekreślić jedną ze stron, żeby nie było
    wątpliwości która strona jest "oficjalna".

    p. m.