  • 1. Data: 2010-03-21 17:11:16
    Temat: pit 40 -> pit-37
    Od: <d...@i...pl>

    Witam,

    proszę o info:
    dostałem pit40 w poz.35 i 36, czyli "Zasiłki pieniężne z ubezpieczenia
    społecznego"
    rozumiem, że do pit37 przenosimy te pozycje do wiersza 2, czyli "Emerytury -
    renty ..."???

    Mam wątpliwości bo czytałem art. 34 ust.7 ustawy o podatkach, ale
    zwrotu:"Zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego" tam nie znalazłem..

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2010-03-21 17:27:12
    Temat: Re: pit 40 -> pit-37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    d...@i...pl w <news:ho5k08$21t$1@inews.gazeta.pl>:

    > Mam wątpliwości bo czytałem art. 34 ust.7 ustawy o podatkach, ale
    > zwrotu:"Zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego" tam nie znalazłem..

    To zapoznaj się z broszurą do PIT-37
    <http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_pod
    atkowe/pit_2009/objpit-37-2009.pdf>

    Myślę, że znajdziesz...