  • 1. Data: 2004-05-19 08:54:07
    Temat: Korekta VAT
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Witam!!!

    Mam pytanie.
    Czy mogę zrobić korektę VAT naliczonego "na plus" za listpoad 2000 roku?

    Wdług starej ustawy można było tylko rok do tyłu, według nowej 5 lat, ale
    korektę robi się według przepisów obowiązkujących w okresie którego dotyczy
    korekta. Więc nie wiem?
    Bardzo proszę o Wasze opinie.
    pozdrawiam
    Andrzej.

  • 2. Data: 2004-05-19 09:52:30
    Temat: Re: Korekta VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, Andrzej wrote:
    [...]
    >+ Czy mogę zrobić korektę VAT naliczonego "na plus" za listpoad 2000 roku?

    "na plus" czyli musisz dopłacić ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-19 10:37:34
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 19 May 2004 11:52:30 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > On Wed, 19 May 2004, Andrzej wrote:
    > [...]
    >
    > "na plus" czyli musisz dopłacić ?

    E tam. Chyba do odliczenia - "na plus" rozumie zwiekszenie naliczonego.
    Ale kto wie co autor mial na mysli ;)
    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-05-19 11:08:46
    Temat: Odp: Korekta VAT
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    "Na plus" naliczony. Czyli większa kwota naliczonego, a mniejsza kwota do
    zapłaty VATu
    Andrzej

    Użytkownik Mieczyslaw <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@4...net...

  • 5. Data: 2004-05-19 11:09:32
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@A...p
    ortezjan.zabrze.pl...
    > On Wed, 19 May 2004, Andrzej wrote:
    > [...]
    >
    > "na plus" czyli musisz dopłacić ?
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Nie "na plus" naliczony VAt czyli więcej odliczyć
    Andrzej