  • 1. Data: 2006-07-26 18:17:12
    Temat: Korekta VAT7 i KPiR
    Od: Tomasz Jonik <g...@e...pl>

    Zlozylem w tym miesiacu korekty VAT7 za miesiac styczen luty i marzec w
    zwiazku z bledna interpretacja jednego przepisu. W wyniku tego musialem
    doplacic VAT.
    Pytanie moje dotyczy wprowadzenia takiej korekty do KPiR. Co powinienem
    w niej napisac i w ktorym miesicu? Czy powinienem cos kreslic?

    Pozdrawiam
    Tomasz Jonik

  • 2. Data: 2006-07-27 06:15:50
    Temat: Re: Korekta VAT7 i KPiR
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tomasz Jonik wrote:

> [...]
    > Pytanie moje dotyczy wprowadzenia takiej korekty do KPiR. Co
    > powinienem w niej napisac i w ktorym miesicu? Czy powinienem cos

    To zdecyduj się czy korekta dotyczyła tylko podatku VAT, czy także
    dochodowego?

  • 3. Data: 2006-07-27 15:39:15
    Od: Tomasz Jonik <g...@e...pl>

    jureq wrote:

    > To zdecyduj sie; czy korekta dotyczy?a tylko podatku VAT, czy takz.e
    > dochodowego?

    Hmmm... dochodowy tez byl do poprawki.
    (nie wysylalem do lipca PITow, bo nie mialem dochodu, wiec chodzi o
    poprawki w KPiR a PIT za lipiec jest prawidlowy)

  • 4. Data: 2006-07-28 06:23:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tomasz Jonik wrote:

    > Hmmm... dochodowy tez byl do poprawki.
    > (nie wysylalem do lipca PITow, bo nie mialem dochodu, wiec chodzi o
    > poprawki w KPiR a PIT za lipiec jest prawidlowy)

    Nie pamiętam już w jakim przepisie jest opisane jak się koryguje. Ma to
    wyglądać tak: skreślenie tak aby wartość skreślona była widoczna,
    obok/nad napisana poprawna wartość, data i podpis.

  • 5. Data: 2006-07-28 07:27:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jul 2006, jureq wrote:

    > Nie pamiętam już w jakim przepisie jest opisane jak się koryguje.

    Rozporządzeniu o KPiR :)

    > Ma to
    > wyglądać tak: skreślenie tak aby wartość skreślona była widoczna,
    > obok/nad napisana poprawna wartość, data i podpis.

    A bo będzie jakby uznać że za koszt wydatek został uznany dopiero
    teraz? IMVHO nic wielkiego ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)