  • 1. Data: 2006-07-26 11:23:28
    Temat: VAT- US
    Od: "xyz" <h...@w...pl>

    Czy US może decyzją przenieść podatnikowi kwotę podatku naliczonego VAT z
    deklaracji za styczeń za faktury zakupowe otrzymane właśnie w styczniu na
    miesiąc marzec ? i uznać że nadpłacono podatek w tej wysokości ? (na dobro
    podatnika) ja nic z tego nie rozumiem bo nadpłata miała być za miesiąc
    styczeń

  • 2. Data: 2006-07-26 11:36:25
    Temat: Re: VAT- US
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    xyz wrote:

> [...]
    > styczniu na miesiąc marzec ? i uznać że nadpłacono podatek w tej
    > wysokości ? (na dobro podatnika) ja nic z tego nie rozumiem bo

    Ja też nic nie rozumiem. Z tego co napisałeś. Więc może napisz jeszcze
    raz, tylko jaśniej.

  • 3. Data: 2006-07-27 08:22:18
    Od: "xyz" <h...@w...pl>

    US błędną swoją decyzją cofnął mi Vat naliczony za miesiąc styczeń, po kilku
    wyrokach sądów w tej sprawie zdecydowali oddać mi ten VAT. Złożyłem wniosek
    o stwierdzenie nadpłaty opierając się na wyrokach z gazety prawnej za
    miesiąc styczeń, decyzja przyszła odmowna za styczeń ale ... kwotę podatku
    naliczonego nakazuje owa decyzja przenieść na luty i złożyć korektę do marca
    (nie ruszając lutego) która ma polegać tylko na wpisaniu w miejsce gdzie
    powinna być kwota do przeniesienia z poprzedniej deklaracji owy VAT ze
    stycznia. Zgłupiałem zupełnie, faktury styczniowe, daty styczniowe ....
    Dodam że powód odebrania mi prawa do odliczenia VATu z faktur zakupowych był
    taki .. "brak NIPu" więc Pan nie jest VATowcem, faktury były na regon gdyż
    firma powstawała dopiero. Głupie tłumaczenie bo należny podatek kazali sobie
    zapłacić a jeszcze głupsze moim zdaniem jest to że skoro (idąc za ich tokiem
    rozumowania) nie jestem VATowcem to dlaczego uznali VAT należny.
    pozdrawiam

    begin 666 usmiech.gif
    M1TE&.#EA% `4`.9>`'5U=5=75VAH:/?W]_KZ^DM+2Z.CHXB(B/GY^86%A:FI
    MJ>7EY8R,C'9V=O[^_B(B(KN[N[.SL\;&QO#P\%)24E-34S P,$%!03DY.41$
    M1,C(R-+2TLS,S+2TM&9F9GU]?6=G9T='1V)B8J^OK^GIZ;6UM>?
    GYR\O+U55
    M5?O[^TU-3;*RLD5%1:NKJUY>7C4U-3P\/"DI*7Y^?G%Q<8^/C]C
    8V P,#):6
    MEC<W-WAX>)*2DH&!@9^?GYV=G?;V]MS<W//S\X*"@F1D9*6EI<?
    'QUE965%1
    M43,S,VQL;/W]_9F9F;&QL1\?'["PL#X^/CHZ.C@X.#\_/XZ.CF%
    A8>OKZR @
    M($! 0&!@8(.#@_3T]!T='4Y.3OS\_/___P``````````````````````
    ````
    M```````````````````````````````````````````````````
    `````````
    Y! $``%X`
    M+ `````4`!0```?$@%Z"@X2%AH>(B84,`@"*@B!1`0``01 *5RZ)&#<(79^@
    M73PQA1E>%#0I74M471(%*UT./2I>*((B0CJ?'!8,74T7(Z -'Z:"%22?$R4*
    MGT $74H=&R\S@P)=$1NAH0(1718-@QY=+3!9W9]/"UT8A!>?4E UH28%.4D#
    M+(130Y\&*!R0,(! @ 2?B!0I]&#")PT)0E1A(N.3#RN&L 2 X$G=`B,[$#G9
    >8N"'@RY<-"#!<>!1A0<V3F@Y\JBFS9LX<QH*! `[
    `