  • 1. Data: 2008-07-23 08:48:47
    Temat: Korekta do faktury VAT
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Wystawiłem w maju fakturę VAT
    Klient nie chciał zapłacić i odesłał fakturę (nie wprowadzając jej do swoich
    ksiąg)
    Moja księgowość nie wiedziała o odesłaniu faktur, odprowadziła od nich VAT i
    wykazała w naszych przychodach
    Na dzień dzisiejszy klient zgodził się na zapłatę faktur, ale wystawionych z
    datą lipcową

    Jak można wybrnąć z tej sytuacji (wyzerować fakturę majową)??

  • 2. Data: 2008-07-23 09:04:21
    Temat: Re: Korekta do faktury VAT
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości
> [...]
    > z datą lipcową
    >
    > Jak można wybrnąć z tej sytuacji (wyzerować fakturę majową)??

    Wystawic duplikat, na duplikacie bedzie data lipcowa wiec bez problemu sobie
    to zaksieguje teraz.

    --
    pozdr,
    ewka