  • 1. Data: 2008-07-23 06:17:46
    Temat: Eksport uslug do USA a VAT
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Witam,

    Czy otrzymujac platnosci z USA za wykonane uslugi moge na wystawianej
    przeze mnie fakturze nie naliczac VAT-u? Czy jest jakis gorny limit, po
    ktorym musze VAT naliczyc?

    Pozdrawiam,
    BB

  • 2. Data: 2008-07-23 09:00:19
    Temat: Re: Eksport uslug do USA a VAT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Bad Behaviour wrote:
> [...]
    >
    > Czy otrzymujac platnosci z USA za wykonane uslugi moge na wystawianej
    > przeze mnie fakturze nie naliczac VAT-u? Czy jest jakis gorny limit, po

    A może wpiszesz sobie do Google "Eksport uslug do USA" i/lub spojrzysz
    do ustawy w kontekście miejsca świadczenia i co z tego wynika?

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-07-23 09:09:59
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Piotrek wrote:
    > A może wpiszesz sobie do Google "Eksport uslug do USA" i/lub spojrzysz
    > do ustawy w kontekście miejsca świadczenia i co z tego wynika?

    A moze sobie i wpisze.