  • 1. Data: 2003-11-19 21:56:28
    Temat: Koszt uzyskania przychodu
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Czy mogę sobie odliczyc skaner i czesci do komputera (modernizacja) procesor
    i pamiec ram?
    Oczywiscie sa mi one potrzebne do uzyskania przychodu (w codziennej pracy
    ich uzywam)
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-11-19 22:00:36
    Temat: Re: Koszt uzyskania przychodu
    Od: "Integral" <i...@k...net.pl>

    Tak, jeśli wartość modernizacji nie przekroczy 3500 zł.

  • 3. Data: 2003-11-20 08:04:58
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Integral wrote:

    > Tak, jeśli wartość modernizacji nie przekroczy 3500 zł.

    > procesor

    Widzę, że mamy kolejnego jasnowidza na grupie.
    Pytający nie napisał co rozumie przez codzienną pracę - dzialalność
    gospodarczą, umowy zlecenia, umowę o pracę czy jeszcze coś innego

  • 4. Data: 2003-11-20 10:45:11
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> wrote in message

    > Widzę, że mamy kolejnego jasnowidza na grupie.
    > Pytający nie napisał co rozumie przez codzienną pracę - dzialalność
    > gospodarczą, umowy zlecenia, umowę o pracę czy jeszcze coś innego

    Działalność gospodarcza.

  • 5. Data: 2003-11-20 11:09:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003, adas wrote:

> [...]
    >+ > >
    >+ > >> Czy mogę sobie odliczyc skaner i czesci do komputera (modernizacja)
    [...]
    >+ > Widzę, że mamy kolejnego jasnowidza na grupie.
    >+ > Pytający nie napisał co rozumie przez codzienną pracę [...]
    >+ Działalność gospodarcza.

    No to to nie jest "praca" a działalność :)
    I nie jest to "odliczenie" tylko koszt.
    A grupa z braku jasnowidza dalej nie wie jak się rozliczasz (ryczałt ?
    karta ?) to nikt ci nie powie co z tym możesz (podatkowo) zrobić.

    BTW: jesteś świadom że prowadząc DG za "papiery" odpowiadasz *ty* ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)