  • 1. Data: 2003-11-19 23:27:13
    Temat: Sprzedaz mieszkania , pomocy !
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    witam wszystkich

    Mam mieszkanie w warszawie ze spoldzielni , 3 miesiace temu wykupilem je ,
    no i dostalem umowe itp tam cos nie wyraznie pisze jak dla takiego laika jak
    ja cos ze nie mozna sprzedac tego mieszkania przed uplywem 10 lat . A ze
    bede musial zamieszkac na slasku chce sprzedac to mieszkanie .

    Moze mi ktos powiedziec , naswietlic w jakis sposob jakie bede musial
    poniesc konsekwencje jesli bede chcial je sprzedac .I czy wogole jest taka
    mozliwosc zeby zerwac umowe ktora podpisalem ze spoldzielnia mieszkaniowa .
    Jesli jest to ile strace na poczet tego jesli mieszkanie zostalo wycenione
    na 110 tys zl .

    Pozdrawiam Michael

  • 2. Data: 2003-11-20 10:38:52
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania , pomocy !
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003, michael wrote:

> [...]
    >+ ja cos ze nie mozna sprzedac tego mieszkania przed uplywem 10 lat .

    Pewnie kupiłeś *z ulgą*. I jak sprzedasz wceśniej - to "po prostu"
    dopłacasz różnicę.
    Dajmy na to: mieszkanie warte 110 000 zł, 50% ulgi - kupiłeś za 55 000.
    Sprzedajesz - to musisz spółdzielni dopłacić 55 000 zł i jesteście
    kwita.
    [...]
    >+ Jesli jest to ile strace na poczet tego jesli mieszkanie zostalo wycenione
    >+ na 110 tys zl .

    A za ile kupiłeś ??
    To odejmij sobie obie kwoty :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-11-20 13:36:44
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Dajmy na to: mieszkanie warte 110 000 zł, 50% ulgi - kupiłeś za 55 000.
    > Sprzedajesz - to musisz spółdzielni dopłacić 55 000 zł i jesteście

    No i jeszce moznaby doliczyc podatek dochodowy....

    Boguslaw