  • 1. Data: 2002-11-12 10:46:23
    Temat: biura ksiegowe
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Witam
    Z Rozporzadzeniu Ministra Finansow wynika, ze bay prowadzic uslugowo ksiegi
    rachunkowe konieczny jest certyfikat ksiegowego. Czy jednak aby prowadzic
    uslugowo kpir, ewidencje VAT i inne dokumenty nie objete ustawa o
    rachunkowosci tez niezbedne jest posiadanie tego certyfikatu?
    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-11-12 11:05:31
    Temat: Re: biura ksiegowe
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Jarek Dyrkacz <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqqm5t$osf$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
    > uslugowo kpir, ewidencje VAT i inne dokumenty nie objete ustawa o
    > rachunkowosci tez niezbedne jest posiadanie tego certyfikatu?

    Tak

  • 3. Data: 2002-11-12 19:42:57
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik Jarek Dyrkacz <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aqqm5t$osf$...@k...man.lodz.pl...
    > ksiegi
    >
    > Tak

    Od ! stycznia 2002 konieczna koncesja MF

  • 4. Data: 2002-11-13 09:23:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik z...@p...onet.pl napisał:

    > Od ! stycznia 2002 konieczna koncesja MF

    Koncesja??? Jaka koncesja????????? I czemu od stycznia 2002???????????
    Rozumiesz znaczenie słowa "koncesja"?

    ...Znowu ktos cos komus przy piwie naopowiadał...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-11-13 10:03:38
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

    Witam

    > Koncesja??? Jaka koncesja????????? I czemu od stycznia 2002???????????
    > Rozumiesz znaczenie słowa "koncesja"?
    > ...Znowu ktos cos komus przy piwie naopowiadał...
    >
    > Maddy
    ------------------------------
    chyba Maddy miałaś na myśli nie koncesje tylko
    Świadectwo Kwalifikacyjne Ministra Finansów
    Paragraf

  • 6. Data: 2002-11-13 10:11:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Paragraf - KP napisał:
> [...]
    >
    > ------------------------------
    > chyba Maddy miałaś na myśli nie koncesje tylko
    > Świadectwo Kwalifikacyjne Ministra Finansów

    Chyba, Paragrafie, tak pociąłeś wątki że sam juz nie wiesz co kto pisał.
    Przeczytaj jeszcze raz i przeproś...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-11-13 14:24:46
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Koncesja??? Jaka koncesja????????? I czemu od stycznia 2002???????????
    > Rozumiesz znaczenie słowa "koncesja"?

    Pewnie całkiem słusznie pomyślał, że to "obrót materiałami wybuchowymi" (art
    .14 ust 1 pkt 2 prawa działalności gospodarczej) ;-)

  • 8. Data: 2002-11-13 16:57:57
    Temat: OT: biura ksiegowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Wiem że nieładnie dodawać jedną linijkę, ale:

    [...]

    ....ROTFL !!
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd