  • 1. Data: 2002-04-16 18:21:15
    Temat: Laptop
    Od: Lidia Zając <l...@w...pl>

    Gosia, przypomniało mi się, że nie dokończyłysmy rozmowy o laptopie. W
    tej kwestii, za zeszły rok podatkowy odliczyliśmy sobie już komputer na
    Pawła. Jeśli to nie przeszkadza w Twoim przypadku, to służymy.
    Pozdrowienia Lidka Z.

  • 2. Data: 2002-04-16 18:22:42
    Temat: Re: Laptop
    Od: Lidia Zając <l...@w...pl>

    Lidia Zając napisał(a):

> [...]
    > tej kwestii, za zeszły rok podatkowy odliczyliśmy sobie już komputer na
    > Pawła. Jeśli to nie przeszkadza w Twoim przypadku, to służymy.

    Sorry, poszło nie tam, gdzie trzeba

  • 3. Data: 2002-04-16 19:46:27
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co ten Lidia Zając tu se kurde na tej
    grupie pl.soc.prawo.podatki napisał (kurde):

    >Sorry, poszło nie tam, gdzie trzeba

    Nie szkodzi - nastepnym razem proponuje anulowac niechciana wiadomosc.

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --