  • 1. Data: 2004-03-29 06:47:19
    Temat: Koszty uzyskania dochodu w 2002 roku ?
    Od: DysoN <d...@i...pl>

    Kto pamieta jakie byly koszty uzyskania dochodu w 2002 roku z umowy o
    prace (miesiecznie) lub wie gdzie tego szukac ?

    Dziekuje
    --
    DysoN mailto:d...@i...pl ICQ UIN 31267896
    Jesli zrobimy to ostroznie, to nie poruszy sie w czasie, to znaczy

  • 2. Data: 2004-03-29 08:31:10
    Temat: Re: Koszty uzyskania dochodu w 2002 roku ?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Uzytkownik "DysoN" <d...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Kto pamieta jakie byly koszty uzyskania dochodu w 2002 roku z umowy o
    > prace (miesiecznie) lub wie gdzie tego szukac ?
    --------------------------
    Nie koniecznie pamietam ale mam zapisane 96,26 miesiecznie normalne nie
    podwyzszone.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-03-29 14:06:37
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "DysoN" <d...@i...pl> wrote in message
    > Kto pamieta jakie byly koszty uzyskania dochodu w 2002 roku z umowy o
    > prace (miesiecznie) lub wie gdzie tego szukac ?

    sciagnij sobie ze strony www.pity.pl program do liczenia pitów za poprzedni
    rok. Znjadziesz w helpie.