  • 1. Data: 2002-06-25 21:20:38
    Temat: Koszty wpisu sądowego a KUP
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    Cześć
    Przekazaliśmy Kancelarii prawnej, działającej w naszym imieniu, kwotę
    powiedzmy 2000,00zł. niezbędną do prowadzenia sprawy w postępowaniu sądowym.
    Kwota ta dzieli się na: 1500,00zł. - koszty wpisu sądowego i 500,00zł. -
    inne opłaty skarbowe, sądowe i pocztowe.
    Moje pytanie, jak to zaksięgować?
    Dzięki
    Małgosia

  • 2. Data: 2002-06-25 21:29:58
    Temat: Re: Koszty wpisu sądowego a KUP
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    > Kwota ta dzieli się na: 1500,00zł. - koszty wpisu sądowego i 500,00zł. -
    > inne opłaty skarbowe, sądowe i pocztowe.
    Może tylko dodam, że w/w 500,00zł. to zryczałtowana kwota (409,85zł. + 22%
    VAT).

  • 3. Data: 2002-06-25 21:30:28
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Megan" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kwota ta dzieli się na: 1500,00zł. - koszty wpisu sądowego i 500,00zł. -
    > inne opłaty skarbowe, sądowe i pocztowe.

    To zalezy jaki dali Ci papiery do tej kwote.
    Zwykly przeplyw pieniedzy to:
    Dt Rozrachunki / Wn Kasa/Bank

    Pozostale ksiegowania IMHO zaleza od dostarczonych dokumentow.

    Karol

  • 4. Data: 2002-06-25 21:32:31
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Może tylko dodam, że w/w 500,00zł. to zryczałtowana kwota (409,85zł. + 22%
    > VAT).

    Dostalas fakture?
    Prowadzisz KPiR czy KH?

    Karol

  • 5. Data: 2002-06-25 21:47:30
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    > Dostalas fakture?
    > Prowadzisz KPiR czy KH?

    Witam Cię
    Pełna księgowość, faktury jeszcze nie dostałam. Ale dostałam pismo z danymi,
    o których wyżej napisałam (w piśmie nie ma wzmianki o fakturze). W czerwcu
    była faktura z tej firmy, ale na usługi windykacji. Księgowanie przelewu to
    nie problem, ale co z pismem czy ewentualną fakturą?

  • 6. Data: 2002-06-25 21:56:01
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > była faktura z tej firmy, ale na usługi windykacji. Księgowanie przelewu
    > nie problem, ale co z pismem czy ewentualną fakturą?

    Faktura to bez problemu.
    Natomiast koszty wpisu sadowego albo niech refakturuja albo niech nie
    sciemniaja i daja jakis "oryginal" kwitu sadowego.
    W ostatecznosci IMHO bedziesz miala koszt NKUP. Ale 420 zl piechota nie
    chodzi :-)

    Karol

  • 7. Data: 2002-06-25 22:32:38
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

> [...]
    > sciemniaja i daja jakis "oryginal" kwitu sadowego.
    > W ostatecznosci IMHO bedziesz miala koszt NKUP. Ale 420 zl piechota nie

    Po raz kolejny dziękuję i dobranoc