  • 1. Data: 2002-06-25 18:16:14
    Temat: Handel oprogramowaniem ponownie
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Czy mogę handlować oprogramowaniem komputerowym, będąc na ryczałcie od
    przychodu?

    (może ktoś mi w końcu odpowie ;-))

    Ryszard

  • 2. Data: 2002-06-25 21:56:20
    Temat: Re: Handel oprogramowaniem ponownie
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mogę handlować oprogramowaniem komputerowym, będąc na ryczałcie od
    > przychodu?
    >
    > (może ktoś mi w końcu odpowie ;-))

    W Rozporządzeniu o podatku ryczałtowym jest lista rodzajów działalności,
    których NIE MOŻNA wykonywać na ryczałcie.

    Na pewno należy do nich powielanie oprogramowania, które wykonałeś Ty albo
    ktoś inny (spodziewam się, że za zgodą tego ktosia). Nie jestem pewien, czy
    typowy handel też.
    Pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-06-27 15:22:57
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktoś inny (spodziewam się, że za zgodą tego ktosia). Nie jestem pewien,

    No właśnie chodzi mi o typowy handel, czyli zakup gotowego programu, a
    następnie jego sprzedaż.
    Ryszard