  • 1. Data: 2002-06-25 21:12:46
    Temat: ryczałt a deklaracje
    Od: "lama" <l...@p...onet.pl>

    czy bedac na ryczałcie trzeba składać co miesiąc jakies deklaracje ?
    a jak nie co miesiac to jak czesto?
    no i najwazniejsze jakie?

    dzieki za info ew. jakies
    linki.do.stron.gdzie.mozna.cos.na.ten.temat.poczytac

    pozdr

  • 2. Data: 2002-06-25 22:04:25
    Temat: Re: ryczałt a deklaracje
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "lama" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > no i najwazniejsze jakie?
    >
    > dzieki za info ew. jakies
    > linki.do.stron.gdzie.mozna.cos.na.ten.temat.poczytac

    Jeśli jesteś VAT-owcem, to VAT7

    Deklaracja ryczałtowa - wydawało mi się, że co pół roku (choć podatek
    płacisz co miesiąc). Zajrzyj do www.mofnet.gov.pl - formularze i kalendarz
    podatnika.

    Pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-06-26 07:45:03
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    W 2002 w ciagu roku nie składasz żadnych deklaracji do podatku dochodowego,
    co miesiąc obliczasz zaliczkę na pod. doch. i wpłacasz do 20-go następnego
    m-ca (o ile coś będzie do wpałty). Do 31-01-2003 musisz złożyc roczna dekl.
    PIT-28. Iwona
    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:afapck$nsa$1@news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-06-26 13:56:12
    Temat: Odp: ryczałt a deklaracje
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysztof-Piasecki <k...@i...pl> w wiadomości d
    o grup dyskusyjnych napisał:afapck$nsa$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > >
    > Jeśli jesteś VAT-owcem, to VAT7
    >
    > Deklaracja ryczałtowa - wydawało mi się, że co pół roku (choć podatek

    Jakis czas temu zmieniono to i teraz jest tylko 1 deklaracja na rok - pit 28
    .

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/fizycznych.shtml#ry
    czalty

    "W zakresie obowiązków sprawozdawczych podatnicy obowiązani są złożyć w urzę
    dzie skarbowym właściwym według miejsca zamieszkania podatnika zeznania o wy
    sokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego rycz
    ałtu od przychodów ewidencjonowanych - w terminie do dnia 31 stycznia następ
    nego roku (PIT 28)."

    --

    pozdrawiam,

    glos